FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
get it? i'm alone again :')


assalamualaikum, okeyyyy tengah seronok dengan dunia sendiri tanpa sedar tuhan tarik balek KEBAHAGIAN itu.wuaaaaa :'( mekasih korang yang berani tinggalkan aku. aku memang tak pandai jaga korang knnn? takpe aku sentiiasa doakan korang bahagia. segala-ii lawak korang segalanya aku simpan dalam kotak hatii aku tauutauu? terutamaa buat HAIRI HUSAINI mewaitingforyouuu k? ery hilang macam tuh jeh knn? syaa ada buat salah keh? syaa mintak maaf k :'( jujor syaa cakap syaa nak DICARI dan DISAYANGI. tapii ery tak paham (!) syaa nak ery berubah jeh. syaa taknak ery jadi lagi teruk.SUMPAHH, syaa sayang ery tapi syaa taknak terima ery kalau ery macam nihh :'< eryy-eryy-eryy-eryy Please Berubah k (!) even, N cakap eryy PLAYER. syaa tetap nak tahu sendiri. syaa taknak percaya bulat-ii. cukuplah selama nih syaa dha kena bodo-ii. syaa tak sanggup :'( kfineeeeee. syaa always tunggu ery berubah k :) 

p/s : MeLoveeeeeYouuuuuuuuuuuuuuuuu :*

OLDER / NEWER