FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds

assalamualaikum , aku baru jeh berbaik dengan nawi , then now hatii aku sakit balek ! kau dha penah janji dengan aku dulu . kalau aku exam kau taknak aku kusut . tapi kau pebodohkan aku jeh . well, after adek kau txt aku dan aku dapat pujian , aku rasa hati aku dha makin kosong . aku tak larat lha nak gaduh dengan kau . aku nak mintak satu jeh pekara iaituu , tolong hormat aku dan hargai aku :) aku sedih korang layan aku umpama patung . penat wehh ! k maybe aku dha ada rasa menyesal couple dgan kau . tapi jujur aku sayang kau more much better than ilove myself  biyy :'( sekurangnya aku , seburuknya aku . aku tetap sayang kau weh . even aku tahu aku tak sesweet ex kau dan tak secantik ex kau . hati aku tetap rasa bersalah untuk tinggalkan kau .

#KBYE

Labels:


OLDER / NEWER