FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds

assalamualaikum,
1. hari niy bukan lagi seperti hari semalam, mungkin hari semalam diantara 100 hari 'terindah' atau 'terburuk' . hari niy juga bukan lagi pengganti hari semalam , hari niy adalah hari ini dengan takdir yang ditentukan oleh-Nya . hanya kita yang mampu mengubahkannya .
2. boyfriend, friends , crush .memang manis sangat saat bersama knn ? tapi bila aku perlukan korang , korang menghilang ! tapi bila korang perlukan someone , aku cuba untuk berada disamping korang . ada korang hargai aku ? ohh, korang sendiri tak perasan dan tak ingat tuh adalah aku knn ? yes ! aku bukan lhaa seperti someone yang terbaik dimata korang , tapi aku tetap cuba berusaha untuk menjadi terbaik diantara terpenting buat korang .
3. korang hanya melihat syuhadah yang tersenyum jea knn ? tapi bila syuhadah niy menagis ada korang peduli ? memang haraam lhaa kalau tetiba korang peduli . kadang-kadang aku terpikir 'selfish' kea aku niy ? tapi kenyataan 'selfish' tuh adalah sebahagian dari korang :')

p/s : dear boyfriend,
       dear friends,
       dear crush.

Labels:


OLDER / NEWER