FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
assalamualaikum, indahnya dunia hari nihh tapi keindahan tuh ditutupi oleh semua kemarahan dan dendam aku . sumpah aku benci kawan yang makan dalam nihh . for what membe dengan aku ? aku pelik dohh, dah bagus sangat kea ? kalau kau lawaa takpe . nihh muka pun macam tempurung kelapa . WHAT THE FUCK ! jangan jadi babi depan aku lhaa syial . aku tak kacau nenek kau pun kann . so , apa lagi motif kau nak kacau hidupan aku . k fine nak kutuk bagai . kesah pulak aku . jangan sampai muka kau dapat rasa pelempang sweet aku ! kangg tak kesudah muka kau sengit doh . dahh lawa dan cantik :) soooooooooooo good lhaa kan . aku malas nak amik point setiap kata cacian yang tlah engaku berikan ! buat taik pon agak-agak lhaa derr . jantung aku yang mendengar nihh pon agak goyahh lha jugak -.- so kalau betul tak puas hati come to me baby . kita boleh settel cara baik rite . k muahhh siked :*]

p/s : cantik luar rupanya dalam dah hancur  

Labels:


OLDER / NEWER