FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds



dia bukan kekasih tapi peneman hidup . sayang dia sumpah bukan untuk dijual beli . tapi dia bukan hak mutlak aku lagi . mungkin aku juga bukanlah jodoh dia . mungkin dia hadir hanya menghiburkan hati . sedih ? bukan pekara biasa yang berlaku , susah teramat susah bercoupling dengan budak HOT . ramai yang nak . apa  yang diorang tetarik pon aku tak pasti . jeles ? lagilah pekara yang biasa berlaku kat aku . dia , umpama tidak memahami aku . bila aku cakap aku tak suka , dia akan mengatakan okey . tapi akhirnya aku dapat tangkap dia buat benda yang aku tak suka . susah sangat ke untuk memahami aku . yea , aku sedar aku bukanlah baik sangat tapi aku jugak bukan lah robot didepan dia . tapi aku manusia , manusia yang mempunyai hati untuk mengalami segala perasaan . aku tak mintak dia kabulkan permintaan aku , tapi tolong paham aku . memang benar orang kata . manusia boleh melafazkan semua yang dia nak cakap tapi belum pasti , apa yang dia lafazkan adalah jujur atau mainan .

p/s : bby sayangg biyy :’)

Labels:


OLDER / NEWER