FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds



kFINE , tak ada jodoh . thats means semuanya sudah berakhir . orang kata kalau ada jodoh , semua yang dilakukan semua akan berjalan dengan lancar . yeaa , aku dengan dia umpama langit dengan bumi . jujur aku cakap aku rasa aku bagai tak layak untuk dia . sebab aku tahu dia layak untuk terima yang lebih baik dari aku . dan jujur aku cakap aku terlalu sayang dia . aku tak nak seksa dia ,. untuk turut segala yang aku cakap tapi aku tak percaya yang dia setia . dia HOT , aku ? entaa , kekadang aku rasa nak jauhkan diri daripada dia . aku taknak dia malu couple dengan budak bawah macam aku . dan aku tahu , dia teseksa nak couple dengan aku . aku dah berpuluh kali cakap nun dia yang aku sanggup bermadu biarlah yang ke-4 . janji dia bahagia .aku dah offer berapa orang untuk dia . aku bukan mainmain . aku taknak dia bosannnnnn dengan aku . aku tahu dia nakkan kebebasan ! tapi aku tak mampu bagi tuh semua . aku tak mampu nak cakap depan dia , tapi jujur aku takut kehilangan dia . kalau dia rasa aku mainmain , terpulang lha . yang penting aku terima kalau aku dimadukan . yang penting dia tak tinggalkan aku . cukup lha 10 minit dalam sehari aku dapat dengar suara dia . dan cukup lha kalau dalam sehari satu text dia hantar kat aku . itu pun sudah memadai :')


Labels:


OLDER / NEWER