FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds

wehh, aku sedar aku bukan baik sangat tapi tolong paham aku . jupjup . asal semua orang tak reti nak paham aku hah ? tapi cuba korang piker bila korang ditempat aku . yela, aku sedar aku takde lha baik sangat tapi aku manusia jugak !

wahai sijantung hati , saya tahu mungkin awak tak dapat hargai saya lagi . sebenci mana awak kat saya , tapi tolong lha jaga hati saya . saya dah tak tahannnn ! mungkin ini yang terakhir sekali saya mengugurkan air mata asli saya untuk awak . dan mungkin lepas nihh , kalau benda nih jadi lagi kita akan berubah menjadi seorang sahabat . yess ! sahabat yang menyakitkan masa lampau :’) say tak ragui perasaan menyampah awak kat saya , saya boleh baca setiap tutur kata awak kat saya . tapi saya nak awak piker , cuba lha mak awak kena bodoh-bodoh dengan bapak awak sendiri . awak sanggup ? bukan saya nak main-mainkan mak dan ayah awak . tapi saya nak awak bayangkan . so, please manusia bukan untuk dipaksa .

wahai sibuah hatii , saya tak penah marah awak . sebab saya sedar awak adalah sahabat saya , dan tak mungkin saya nak kehilangan awak . walaupun berjuta manusia yang boleh menjadi sahabat saya tapi mereka tak bole curi awak untuk mereka menjadi klon awak . awak adalah awak . dan saya nak awak tahu saya sayangg semua sahabat saya , please jangan piker saya nak kehilangan awak semata-mata demi boyfie ! ohh, please cukup lah saya jadi bodoh selama nihh , biarlah nawi yang tinggalkan saya dan saya janji pada diri saya . “sekali nawi lafazkan kata nak tinggalkan saya, dengan itu saya berjanji takkan cari dia lagi” . saya harap awakk paham :’)

p/s : sahabat boleh ramai tapi sahabat sejati sukar dicari .

Labels:


OLDER / NEWER