FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds



k lets start . sumpah aku pening gila nihh . bukan cerita untuk mengedik tunjuk sana sini . tapi ingin mengeSHARE  masalah . dua orang memilih aku jadi pasangan hidup dia . tapi aku dah berpunya , berdosa sangat bila aku terpaksa menolak permintaan diorang . lagi pon aku pasti kat luar sana ramai lagi buah hati pengarang jantung  yang bakal diorang miliki . yang jauh lebih baik dari aku . haiyaaa ! bila aku single korang tak pandang aku . bila sudah punya relay . haiii time tuh lha mengatal nak mintak relay ! jup lagi kalau aku dah lempang korang APTB kangg . diorang bukannya tak handsome dan bukan lah tak baik . bagi aku diorang mempunyai kebaikan yang luar biasa . dan aku sayang diorang hanya sebagai seorang  kawan .

p/s : sahabat lebih memandai

Labels:


OLDER / NEWER