FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds

alahai , menyampahnya bila pergaduhan berlaku . kFINE gaduh dalam bercinta itu normal lha sayangg . tak gaduh tak bahagia namanya . winkwinkk :) . tapi semalam aku terpaksa runtuhkan maruah aku . terpaksa menagis untuk sang arjuna lagi . ini tidak adil , dia yang buat aku . tapi aku yang mengalah . cer pikir hati aku . sakit kea tak ? tapi aku tahu , ramai yang cakap aku bodoh sebab bagi peluang lagi untuk dia . tapi jujur aku sayang dia . dan aku taktau apa yang aku buat kalau satu hari nanti dia tinggalkan aku . biarlah korang anggap aku bodoh . sebab aku memang takboleh . so, please jangan siksa aku . biarlah kalau satu hari nanti aku dimadukan . janji aku tak madukan dia . aku memang sedar aku tak selawa PEREMPUAN LAIN . tapi aku ada hati dan hati ada perasaan . tak boleh kea kau paham aku , even untuk sekali . aku mintak kau hormat perasaan aku jea . thenn kau nak buat apa buat lha . walau kau nak pukul aku pon , pukul lha . aku memang manusia yang tak berguna didepan mata kau . yea, aku sedar aku just kenal kau dalam FACEBOOK . tapi salah kea , untuk kau bersikap baik terhadap aku . aku tak mintak yang berat untuk kau hadapi pon kan ? tolong lha , paham aku jugak . aku paham kau pon manusia tak boleh dikonkong tapi kau ? tak penah toleh belakang untuk lihat apa yang kau buat kat aku . aku menyusahkan kau , sampai sanggup buat bodoh bila kau sesat . kau pikir aku tak risau . even, kita tak penah jumpa . dan ramai menyatakan kau itu ini . tapi sampai sekarang aku still bertahan dengan kau . pleaseeeeeeee lha aku taknak hancurkan pekenalan kita selama 6 atau 8 bulan yang selama nihh kukuh wehh !

nawi , saya taktau apa lagi salah saya . tapi yang pasti saya dah kenal awak . dan saya harap awak tak perbodohkan saya lagi . tak susah untuk benci seseorang bukan ? :')

Labels:


OLDER / NEWER