FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds



haii , korang aku baru jea dari bergaduh . alaaaaaaaaaa adat leteww kan ? hm, btw, aku tak nak clash . andd for the first time jantan buat aku menjerit gila babi sampai satu flat usyaa aku . walaupun mereka memang kenal aku memang beperangai sebegitu . haha . first-2 memang malu gila tapi akhirnya aku just jalan straight thenn tak pikir benda lain . sampai belakang uma aku duduk dalam semak . andd menangis . najwa kejar aku . haha . macam filem hindustann kan ? sumpah time tuh aku tak pikir lain . aku just nak mati mati dan mati . dia macam permainkan aku gila time tuh . aku tak buat dia tuduh tuduh tuduh ! sakit hati tahu . * tuduh apa itu rahsia --" * susah gila nak layan dia after keadaan okey . rasa macam malas gila nak text nak col . takde topik . nak gelak lagi lahh susah -.- aku bagai nak mati time dia mintak break . bullshit gila aa . tapi jujur kalau jadi lagi macam nih . aku memang nak BREAK aku tak kira . cukup lha dua kali dituduh aku . sedih dohh kena tuduh-2 nih . aku rasa macam nak hentak-hentak jea kepala dia . kbaii 



p/s : iloveyouu botak :)

OLDER / NEWER