FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds



assalamualaikum , si stalker tercinta . semalam adalah hari yang terindah buat aku . tahu kenapa ? aku berjaya melarikan diri daripada keluarga yang amat menekan aku . aku keluar kl , just nak pegy perpustakaan . firstly naik train bukit jalil then turun kat train masjid jamek . tetiba teringat kat najmi membe lama . so ajak jumpa . haha , memang first time aku jumpa dia . kelakar tahu kepala dia dah BOTAKKK ! dann dia teramat rentung and sejibik macam toyol tahu . hihi . even, botakk sayang aku tak dapat datang tapi aku gembira sangat . then anda tahu rentung tolong bawak beg sayaa . awwawww . thenn jalan kaki sebab nak save bajet . jalan kaki punya jalan kaki sampailah dataran . then col botak tersayang , nak tanya jalan ke libry thenn after segalanya dah tahu . aku pun gerak lha . aku dengan farisya jalan kat depan . qiela dengan izman belakang kitorang . najmi and de' geng belah belakanggg sekali . haha . aku dengan tak tahu malu berdiri tengah-2 dataran then nyanyi lagu NEGARAKU babe ! gempak dohh, aku nyanyi bukan pelan-pelan tapi KUAT-2 ! ada kea patut farisya tolak kepala adenn . aduh sakit tahu ngakk ? thennn jalan dan jalan . melihat segalanya dan akhirnya aku nampak bangunan yang tertulis PERPUSTAKAAN KUALA LUMPUR . farisya mulalah nyanyi lagu GEMILANG by JACLYN . haha . aku teros maksuk . pangawal dalam tuh cakap pakai selipar tidak bisa masuk , jadi aku panggil qiela , aku suruh dia masuk biar aku dengan farisya tunggu kat luar . bincang punya bincang tetiba pengawal tuh maki kitorang "HEY, ADIK BOLEH DIAM TAK ? NIHH PERPUSTAKAAN . NAK BISING TOLONG KELUAR" heshhh, rasa macam nak tampar laju-laju jea . kitarong terus keluar then plan nak pegy KLCC or TS . dan akhirnya aku pilih TS . anddd aku call najmi , even, dia kat belakang . hmmmmm, dia smoke ! aku benci gilaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! kbaiii :') miss this moment :*




OLDER / NEWER