FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
yes ! i'm alone :)


hari nie , sumpah pening kepala gilaa . badan pon suhu makin mencecah . muntah plak , bagaikan mainan . kejapkejap muntah . "woi, prot boleh jangan nak mengedik tak ?" . budak tuh pulak maen tinggal jea aku kat belakang . kangg  aku tembak jugak deaa nie . macam nak nages jea bila ditinggalkan . aku cari kau macam orang gila tahu ? tapi apa kau tahu , budak tuh lagi penting dari aku kan . ttm lhaa sangat .weaa, macam tak sedar jea aku dengan kau kawtimm kan ? tapi ramai yang tak suka aku rapat dengan kau . setakat membe pon diorang nak story macam macam . ingat aku nie apa ? patung ? tak ada hati dan perasaan kea ? ingatingat lhaa siked aku nie manusia wehh ! kau mengutuk aku depan depan . cuba kau pegi bawah meja mesti aku tak jempa . kan kan ? okee , pegi mati lhaa kau nak kate apa pon . malas nak amek tahu . (!)

p/s : kau macam tak sedar aku wujudkan ? -.-

Labels:


OLDER / NEWER