FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
single ♥
assalamualaikum , hari nie masuk sehari aku dengan si diaa single . single ? pekara biasa yang aku alami . nak kate bosan tak langsong . sebab aku dikelilingi oleh orang yang sygg aku . dan aku pon sygg mereka . nie gambar teakhir aku dengan diaa . tak lawa mane tapi inilah satusatunya kenangan aku dengan diaa .


haha , memang buruk gilaa . thenn time nie dia baru potong rambut dia . sedih bila kenang balik . tapi apa boleh buat . jodoh di tangan tuhan . dan kita hanya mampu merancang , diaa yang menentukan . sekarang hanya pelajaran yang terpenting sekali . kalau lah ada insan yang bakal muncul dalam hidup aku . aku harap diaa boleh menjaga aku dengan sebaek baeknya . dan diaa boleh hormati perasaan aku . dan situasi family aku yang agak ganas gilaa nie . haha . butt , aku ada admire kat dua orang jejaka malaya nie .tapi aku tak mampu berbuat apa apa . sebab aku hanya mampu suke diaa dari jauh . aku takod diaa reject ak dengan cara yang boleh menjatuhkan maruah aku . biarlah hanya aku dan orangg yang aku percaya jea tahu siapa yang aku admire gilaa nie .

p/s : malu tapi mahu . HAHA ,

Labels:


OLDER / NEWER