FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
I want you to know, you're mine


"falling in love" atau lebih dikenali sebagai "jatuh cinta" . bunyinya agak kelakar tapi itulah kenyataannya . kini dalam masa yang same aku admire terhadap dua orang jejaka malaya . tapi entaa lha duadua rapat dengan aku . andd salah seorang sudah berpunya , manakala lagi sorang suka kat another girls . sedih aku . hancur hati aku tahu . nasiblah aku nie tak gila meroyan nak jejaka malaya tuhh . hewhew . so if diaa tolak aku jauhjauh . aku boleh tendang diaa jauhjauh . amacam baru fair kan ? now , patut tak aku nages ? semestinya tidakkan . buang air mataa jea . bukan diaa boleh pujuk kita . awwaww . lagi pon 'nasi already jadi buburlahh' hewheww :>

p/s : kumbang bukan seekor tapi semakin bekurangan !

Labels:


OLDER / NEWER