FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
history :'>


sekarang memang air mata nie tak boleh tahan lagi . aku rindu MOHD SYAFIQ SHAH BIN SYAMILIE SHAH . dialah makhluk tuhan yang paling sempurna bagi aku . kitorang kenal melalui kawan baik . dia ? sememangnya baik . kitorang kenal genap seulan . thenn dea mintak couple . aku teros terima sebab deaa seorang yang betol-2 memahami aku . deaa paham keluarga aku . aku dengan ibu *mak deaa* memang rapat . dulu ibu selalu bergayut dengan aku . tuh pon kalau ibu dapat tau deaa call aku . haha . indahnya saat tuh . tuhan jea yang tahu perasaan aku . deaa penah datang uma and berniat nak jumpa aku . tapi aku paksa deaa balik sebab aku tak bersedia nak jumpa deaa . deaa turut jea apa yang aku cakap . deaa penah nagis sambil luahkan perasaan sayang deaa kat aku . itu membuat aku terikut menagis sekali . haha . macam orang bodoh . bak kata adik aku kat sebelah . thenn memang deaa seorang yang kelaka gila . satu hari deaa dapat tau aku curang . perhh time tuh baru balek sekola 'stay' with aqiela . deaa call banyak kali aku memang tak angkat lha . tuptup qiela suruh aku angkat kalau aku sayang deaa . ok fine , aku angkat . first time wehh deaa tinggikan suara kat aku . kecut perot tahu . thenn aku berterus terang . deaa kata deaa sayang aku deaa tak nak break . aku pon bagi tau baru tadi aku break nun mamat tuh . deaa teros cakap " iloveyouu " wahhhh ! tesenyum aku wehh . hewhew :> . tapi kitorang tak lame genap 3 bulan seminggu  4 hari . kitorang break . aku yang mintak . deaa nages nak jumpa aku . andd deaa hanta mcg tak henti-2 . call bepuluh-2 . akhirnya dia giveup . selama 4 bulan kitorang lost contxt tuptup deaa mintak couple kat aku melalui kawan deaa . okee aku terima sebabbbbbb aku sayang deaa . haha . last last deaa koma 2 minggu sebab sakit paruparu belubang , ibu call aku tak henti-2 . sepupu deaa plak mcg aku if ada perkembangan . akhirnya deaa bangun . kau tahu ap yang deaa buat first sekali . deaa minta ibu fhone nak call bini . wahhhh ! aku menagis dengar suara deaa . akhirnya deaa mintak diri deaa nak tido deaa tak larat . sejujurnya aku tak sanggup sebab aku rindu deaa gila . tapi deaa say iloveyouuwife . haha . aku tesenyum andd terbayang muka deaa yang omeyy tuh . haha . tapii akhirnya genap sebulan 4 hari kitorang break . deaa , kate kalau ada jodoh kita sambong balek ;) 

p/s : sampai sekarang cyg rinduu bie (:

Labels:


OLDER / NEWER