FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
shawl + rambut = PELEMPANG !

hyee , sehad anda sehad lha saya . bace mentera diatas ? okee , let's start sbnarnya ta sehebat cerita korang tapi cerita nie mmg aku tak dapat lupakan . tahu kenapa ? kerana , dia yang menampar saya adalah seorang lelaki . jujor saya katakan . tekejut gilaa . dia dengan selambanya menghayunkan tangannya lalu melekatlah dimuka suci ini . anda tahu kenapa dia begitu berani menampar saya ? ia kerana sehelai shawl yang telah menampakkan rambut allycats saya = JARANG . okee fine , diaa marah saya depan public . diaa kate untuk apa pakai tudung tapi jarang . ia seumpama saya hanya memakai sepende + bra . sumpah malu gila , time tuh mmg rase macam nak nages tapi demi nak cover malu tuhh , saya hanya berkelakuan bodoh didepan semua manusia ketika itu ! memang saya tabik lelaki sebegitu . dann saya nak anda tahu yang si diaa itu adalah CRISTIAN . saya malu sebab sebelum nie tak ada sorang pon lelaki ISLAM tegur cara pemakaian saya :)

p/s : thankyouu :)

Labels:


OLDER / NEWER