FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
selamat tengahari (:

hai , cantekk . hai , hensem . hai , comel . hai , montel . anddd haii too all ! adoi apa saya mengarut ini ? okay now . saya nak mengunakan BAHASA IBUNDA kita . bak kata dalam tv ' BAHASA MELAMBANGKAN BANGSA ' . haha . hari ini tersangatlah bosan kerana tuttttt**** . adalah -secret- . saya rindu sekolah , saya rindu telefon bimbit , saya rindu teman lelaki , saya rindu kawan sekolah . tersangatlah rindu mereka ! saya rasa macam nak menagis sahaja . bosan sangat duduk rumah . malam ini ada tuisyen pula . adoi ia sangat menyerabutkan kepala saya . susah sungguh menjadi budak PMR kan ? macam-macam kena buat . kerja rumah begitu belambak . kerja tuisyen , aduhh lagi banyak ! sakit sungguh ini kepala . kenapalah lambat sangat PMR ini . kalau dah lepaskan seronok ! takpayah menyerabutkan kepala memikirkan buku . tapi-tapi SPM pula menjelma . goldshit ! saya tidak suka kehidupan ini . tiap-tiap hari ada sahaja mulut jahat yang saja ingin menyakitkan hati ini . saya bukannya anak patung yang tidak mempunyai hati dan perasaan . anda perlu memahami saya sikit , jika anda memahami saya , saya turut akan memahami anda . jadi saya mohon tolong jangan sakitkan hati saya . saya rimas , pening dan mungkin akan menjadi gila ! saya berharap sangat anda memahami situasi saya .

p/s : thankyouuforreadingit (:

Labels:


OLDER / NEWER