FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
rindu awak (:

assalamualaikum ? okee , sudah lame tak post pasal seseorang yang maseh melekat kat hati saya . andaa pasti tahu kann ? diaa adalah insan yang terindah dalam hidup saya
  clickheree 
kemungkinan besar dia maseh berteka teki siapa yang sebenarnya yang berada diatas kerusi diraja , didalam hati saya . orangnya adalah diaa   sudah lama saya tak dengar suara dia . rindu yang tersangatsangat   diaa ? mungkin sudah memiliki seseorang yang berjaya menambat hati diaa . dann saya hanya terpaksa senyum dan ketawa yang sangat sakit rasenya bile semua kesakitan itu dirasai sendiri , tanpa seorang teman yang dapat membaca isi hati kita ! saya merindui segalanya tentang diaa  dulu blogg nie dihiasi tentangg diaa . tapi sekarang ? tidak mungkin saya taknak post semua cerita tentang diaa ♥ 

p/s : kebahagiaan bukan buat selamanya untuk bersama diaa 

Labels:


OLDER / NEWER