FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
. miss him .
ary ny ak bosan gile . ta tau nk wt ap . if kau still nan ak kn best , msty kau dpad wat ak apy . erm tuhh hye tggal knangan jea . always ak berdoa kau jdy milik ak . tpy ak ta berharap sgad cuz ak tau ak bkn sgaleye wat kau . makin ary ak makin bnci dgan diry ak . ak rase ak ta sesuai untuk idop . ak tau ak ny ta ad guna untuk idop , tpy ak cukup berterime kasih kpd ILAHI . sbb dy lha ak dpad knal dgan kau . tanpe dy mngkin sume ny ta terjadi . dan ta berjumpa dgan insan yg membuad ak tau erti sygg dan mghargai org yg pnah myayangi itew . knpe bgitu susa untuk ak mnerime semua ny . ak tau ny semua sala ak , ak tau ak bodo sgad time tuhh . kan seronok kalu mase tuhh dapad d ptarkan kmbali . ak ta nk sume ny terjadi , ak ta nk myesal tuk kali kedua . sbb ak nk blaja untuk myayangi kau . tpy bley kea , ak lakukanye ? dan nk kea engkau mnerime ak lgy . insan yg pnah tggalkan kau dulu . Ya'Allah . hina sgad kea ak ny untuk mnikmati sesuatu yg bernama KEBAHAGIAAN ? ak btol btol ta ley idop tanpe kau . ak terlalu sygg kan kau , mmg sukar untuk ak bktikan kt kau . tpy lau di beri pluang ak nk mnjdy SURI dlm ATY kau , ak jnjy ta an tggal kan kau dan stia mnyayangi kau spnjang hayat ak . INSYALLAH . dan kalu d beri pluang ak nk bgy kau bce diary ak . yg pnuh cite ttg itew . dri sjak ak mengenali kau sehingga lha ak kehilangan kau . nta knp dlm byk byk llaky yg ak cple hye kau jea yg dpad wat ak mnagis . kau tau ak ta ley time lau kau study , ckp , txting or col nan gurlz laen . wlaupun kau da ta ad kne mgne na ak lgy tpy aty ak ttp skewt bile sume tuhh berlaku . tpy skunk ny ak ta ley kacau kau . kau kan tgah trial . ak trngin sgad nk cple nan kau blek . tpy mgkin tuhh ta an berlaku . kau da mula membenci ak . smpaikan keychains n nmetag tuhh kau sggup kasi harris pijak . Ya'Allah . besar sgad kea dosa ak kt dy ? ap yg ak harus buad untuk mnebus sgale kesalahan ak tuhh ? huh , kau lha bf ak yg pling terbaek yg pnah ak jmpe . TAKDIR ? ptut kea ak prcye pada tkdir ? kalu btol . bia lha takdir yg myatukan itew blek , kalu sbalekye ak akn ttp mendoakan kebahagiaan kau bersama c dy yg tersaygg . dan ingatan ak kt kau ta an pnah pudar , ak jnji .sbb ak syg kau . slmeye . lagu ny khas untuk kau .

                            *cinta terlarang - the virgin -

Kau kan slalu tersimpan di hatiku
Meski ragamu tak dapat ku miliki
Jiwaku kan slalu bersamamu
Meski kau tercipta bukan untukku

Tuhan berikan aku cinta satu kali lagi
Hanya untuk barsamanya
Ku mencintainya sungguh mencintainya

Rasa ini sungguh tak wajar
Namun ku ingin tetap bersama dia
Untuk selamanya

Mengapa cinta ini terlarang
Saat ku yakini kaulah milikku
Mengapa cinta kita tak bisa bersatu
Saat ku yakin tak ada cinta selain dirimu

Tuhan berikan aku hidup satu kali lagi
Hanya untuk bersamanya
Ku mencintainya sungguh mencintainya

Rasa ini sungguh tak wajar
Namun ku ingin tetap bersama dia
Untuk selamanya



                            *jnji - akim -

Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu
Takkan menduakanmu



                            *jangan kau lpas - alexa -

Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu

Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakannya
Bila kau tak di sini
Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah sempurna
Ku takkan pernah merasakanmu
Bila kau tak di sini
oh..

Izinkan aku berlutut mengharap kau tuk kembali
Izinkan aku berharap dirimu kembali
Dan kembali
Dan kembali lagi

Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu

Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakannya
Bila kau tak di sini
Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah sempurna
Ku takkan pernah merasakanmu
Bila kau tak di sini
oh..

Izinkan aku berlutut mengharap kau tuk kembali
Izinkan aku berharap dirimu kembali
Dan kembali
Dan kembali lagi

[Reff:]
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu

Ho..ho..ho..ho..


                            *rindu setengah mati - d'masiv

Aku ingin engkau ada di sini
Menemaniku saat sepi
Menemaniku saat gundah
Berat hidup ini tanpa dirimu
Ku hanya mencintai kamu
Ku hanya memiliki kamu
Aku rindu setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kau tahu
Aku rindu setengah mati
Meski t’lah lama kita tak bertemu
Ku slalu memimpikan kamu
Ku tak bisa hidup tanpamu
Aku rindu setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kau tahu
Ku tak bisa hidup tanpamu
Aku rindu




Labels:


OLDER / NEWER